Aktualności
Zachęcamy do udziału w głosowaniu na członków Dolnośląskiej Rady Seniorów - formularz głosowania oraz instrukcja do pobrania poniżej!
Wypełniony formularz głosowania należy przesłać w jeden z trzech sposobów:
1. Osobiście pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”.
2. Za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”.
3. W wersji elektronicznej w postaci pliku przesłanego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, na platformie ePUAP. Formularz do głosowania na kandydata powinien zostać podpisany podpisem elektronicznym przez głosującą osobę starszą lub w przypadku Podmiotu przez upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu tego podmiotu osoby zgodnie z KRS lub innym właściwym dokumentem stanowiącym podstawę działalności danego Podmiotu.
DO POBRANIA:
![]() | Instrukcja wypełnienia formularza w głosowaniu do "Dolnośląskiej Rady Seniorów” |
![]() | Lista kandydatów do "Dolnośląskiej Rady Seniorów" |
![]() | Formularz głosowania na kandydata do "Dolnośląskiej Rady Seniorów" |